در صورتی که از کامپیوتر شخصی خود استفاده نمی نمایید
برای تأمین امنیت بیشتر پیشنهاد می گردد جهت ورود
اطلاعات کارت از صفحه کلید مجازی استفاده نمایید


چنانچه از مشتریان بانک تجارت هستید و کارت خود را از طریق تلفن همراه خود در نرم افزار همراز اضافه کرده اید، تا زمانی که کارت را از طریق همان تلفن همراه از برنامه همراز حذف نکرده باشید، امکان اضافه کردن کارت از طریق گوشی دیگر را نخواهید داشت.
اگر به دلایلی مانند سرقت، خرابی تلفن همراه و... دسترسی به تلفن همراه قبلی خود نداشته باشید با مشکل مواجه می شوید و در هنگام افزودن کارت به همراز از طریق گوشی دیگری با پیام" این کارت در دستگاه دیگری فعال است " مواجه خواهید شد.
به همین منظور برای حذف کارت از طریق سامانه تحت وب بانک تجارت این امکان برای مشتریان فراهم گردیده است تا کارت را از گوشی قبلی حذف کنند.
اقدامات مربوط به فرآیند حذف کارت از همراز در سامانه تحت وب به شرح ذیل است:
به سامانه تحت وب" https://pg.tejaratbank.ir/controlPanel/home.html " وارد شوید.
گزینه " حذف کارت از همراز" را انتخاب کنید.
شماره کارت مورد نظر خود را وارد نمایید.
کد اعتبارسنجی cvv2 مربوط به کارت را وارد کنید.
تاریخ انقضا مربوط به کارت مورد نظر خود را وارد کنید.
کدملی خود را وارد کنید.
عبارت داخل تصویر را وارد کنید.
دکمه غیرفعالسازی را انتخاب کنید.
در صورت صحت اطلاعات یک پیامک دریافت می کنید
اطلاعات کد ارسال شده را تکمیل و دکمه تایید را انتخاب کنید.
پیام" عملیات موفق" نمایش داده می شود.
کارت شما از برنامه همراز حذف شده است. می توانید برای تعریف کارت در برنامه همراز بر روی گوشی تلفن همراه جدید اقدام کنید.